Es recullen més de 600 kg de deixalles al pantà de Sau
Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals
Categoria: Guilleries-Savassona, general,

Deixalles recollides. Autor: XPN
El personal de l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona, amb la participació de l’empresa Tac Osona, va realitzar una campanya de retirada de deixalles a diversos punts molt freqüentats del pantà de Sau, al terme municipal de Vilanova de Sau.
La jornada es va realitzar el dimecres 6 de febrer i van participar-hi una vintena de persones. Es van retirar gran quantitat de deixalles de l’Àrea d’esplai del Pantà de Sau i de la concorreguda platja de la Rovira.
Plàstics, llaunes, neumàtics, hams i fil de pescar... en total, es van recollir més de 600 kg de deixalles. Les accions de neteja donen resposta a problemes ambientals originats per abocaments incontrolats en espais naturals, eviten possibles contaminacions i restauren els hàbitats i el paisatge.
Accions com aquesta també tenen un alt potencial de sensibilització per a la ciutadania pel fet de ser una bona oportunitat per visualitzar de forma directa l’efecte dels comportaments incívics.
Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals
Categoria: Guilleries-Savassona, general,
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat