La mostra itinerant sobre el Parc del Montnegre i el Corredor s'exposa a la Biblioteca Pompeu Fabra de Mataró durant el mes de novembre
Detall de l'exposició ja instal·lada a la Biblioteca. Autor: Biblioteca Pompeu Fabra
08/11/2021
De l’1 al 30 de novembre, de dilluns a dissabte, es pot visitar l’exposició itinerant sobre el Parc del Montnegre i el Corredor a la Biblioteca Pompeu Fabra de Mataró. La mostra està formada per una sèrie de plafons i altres recursos i s’adreça al públic general i familiar. El fil conductor és el personatge d'en Pep Carbó, un carboner que descobreix els secrets d'aquest espai natural, el seu paisatge, vegetació i fauna i ensenya què cal fer per protegir-lo i respectar-lo.
L’exposició itinerant "Parc del Montnegre i el Corredor" presenta recursos diversos com una dotzena de plafons informatius que ofereixen un recorregut pel paisatge, vegetació i fauna del Parc, vehiculada pel personatge narrador d’en Pep Carbó, d’ofici carboner. També hi ha un ventall d’elements gràfics i interactius no digitals, propostes participatives i objectes mòbils i d’ambientació aromàtica per aproximar i descobrir els secrets d’aquest espai natural protegit.
La mostra es pot visitar a la Biblioteca Pompeu Fabra de Mataró de l’1 al 30 de novembre de dilluns a divendres de les 9.30 a les 20 h, i els dissabtes de les 10 a les 14 h i de les 15.30 a les 19 h. L’entrada és lliure.
L’organització és a càrrec del Parc del Montnegre i el Corredor i l’Ajuntament de Mataró - Biblioteques de Mataró. Per a més informació, podeu consultar aquest enllaç.
compartir
Font de la informació: Biblioteca Pompeu Fabra de Mataró
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat