Xarxa de Parcs Naturals Cada any se celebra la Setmana de la Natura, amb el Dia Europeu dels Parcs i el Dia Mundial del Medi Ambient
El Dia Meteorològic Mundial, el Dia Mundial dels Ocells i el Dia Internacional de les Muntanyes, efemèrides ambientals del 2025 de la xarxa DocAmbCat
Boires a les Guilleries. Autor: Iñaki Relanzón / Diputació de Barcelona
19/12/2024
Els centres de documentació DocAmbCat han escollit, per desè any, les efemèrides ambientals que celebraran durant el 2025. Es tracta del Dia Meteorològic Mundial (23 de març), el Dia Europeu dels Parcs (24 de maig) i Dia Mundial del Medi Ambient (5 de juny), que integren la Setmana de la Natura, el Dia Mundial dels Ocells (4 d’octubre) i el Dia Internacional de les Muntanyes (11 de desembre).
Cada any, les biblioteques i els centres amb documentació ambiental de Catalunya celebren quatre efemèrides ambientals per tal de donar a conèixer el fons bibliogràfic propi, fomentar accions col·laboratives entre diversos centres i transmetre més consciència ambiental.
La xarxa DocAmbCat està integrada per més de 108 biblioteques i centres de documentació que tenen fons específics sobre temes ambientals. La xarxa facilita el treball col·laboratiu i promou activitats diverses perquè els professionals dels centres puguin estar al dia mitjançant formació, assistència a jornades i altres accions, amb l’objectiu de donar el millor servei als usuaris.
compartir
Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals
Categoria: Xarxa de Parcs Naturals, Educació ambiental, Educació ambiental, ODS, DocAmbCat, Parcs i biblios,
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat