El Parc del Montnegre i el Corredor organitza una visita al bosc d'escultures d'Ernest Borràs
Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals
Categoria: Montnegre-Corredor, Educació ambiental, ODS,
La guia mostrant una escultura de la catedral del bosc. Autor: Escola de Natura del Corredor
El dissabte 23 d’octubre el Parc del Montnegre i el Corredor va organitzar una visita al bosc d’escultures d’Ernest Borràs, l’anomenada catedral del bosc. Es tracta d’un alzinar on Ernest Borràs i Berta Julibert han creat un bosc escultòric. La visita va comptar amb l’actuació de la coral Clúster, que va homenatjar l’artista, mort recentment.
Ernest Borràs i Berta Julibert han estat durant molts anys una parella d’artistes molt compenetrats. Fruit de la seva inspiració, l’alzinar madur de la finca on visqueren integra instal·lacions artístiques de pregona significació. Ferro, acer, fusta, pedra, ceràmica, poesia, música i, fins i tot, alguna andròmina tecnològica d’ús canviat, conformen un univers emocional que no deixa ningú indiferent.
Dins de la programació de passejades d’enguany, el dissabte 23 d’octubre el Parc del Montnegre i el Corredor organitzà una visita guiada a aquest alzinar d’escultòric sotabosc. En homenatge a l’artista Borràs, recentment traspassat, la coral Clúster de Dosrius hi participà, tot i donant vida a les partitures que formen part d’algunes de les obres, com la Lluna i el Sol.
Art, natura, emoció i reflexió es combinaren en una matinal d’integració de disciplines. Com l’Ernest deixà escrit al seu bosc, "molt abans que Crist i Buda parlessin, el rossinyol ja cantava".
Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals
Categoria: Montnegre-Corredor, Educació ambiental, ODS,
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy