Nous vehicles híbrids per a la Xarxa de Parcs Naturals
Font de la informació: Nous vehicles. Autor: Diputació de Barcelona
Categoria: Xarxa de Parcs Naturals, Dia Europeu dels Parcs, Diputació de Barcelona, ODS, general,

Nous vehicles. Autor: Xavier Subias / Diputació Barcelona
La Diputació de Barcelona ha incorporat onze nous cotxes híbrids a la flota de vehicles de la Xarxa de Parcs Naturals, que substituiran altres onze vehicles més vells i contaminants que estaven en servei.
Es tracta de vehicles SUV Kia Niro Híbrid automàtics. Els vehicles es van presentar el dimecres 19 de febrer pel diputat de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d’Incendis Forestals, Josep Tarín, al Recinte de l’Escola Industrial de Barcelona.
Tarín va destacar el pla de renovació que s’està realitzant en el conjunt de la flota de vehicles que donen servei al conjunt dels dotze espais naturals inclosos a la Xarxa de Parcs Naturals. Actualment, la flota està integrada per un total de 107 vehicles, catorze dels quals són vehicles híbrids i tres són vehicles elèctrics.
La renovació total de la flota de vehicles de la XPN es realitzarà per etapes fins aconseguir que la seva totalitat estigui formada per vehicles híbrids i elèctrics, i contribuir d'aquesta manera a la reducció d’emissions de CO2.
En aquest vídeo podeu ampliar la informació.
Font de la informació: Nous vehicles. Autor: Diputació de Barcelona
Categoria: Xarxa de Parcs Naturals, Dia Europeu dels Parcs, Diputació de Barcelona, ODS, general,
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy