Xarxa de Parcs Naturals Les propostes es poden lliurar fins al 22 de setembre

Vintena edició dels Premis de Prevenció d'Incendis Forestals

14/07/2016

La Diputació de Barcelona ha obert la convocatòria per tal d'optar als Premis de Prevenció d'Incendis Forestals amb la presentació dels corresponent treballs en les diferents categories dels premis, presentats per les agrupacions de defensa forestal (ADF). Els treballs i propostes es poden lliurar fins al 22 de setembre.

Les modalitats de premis són les següents:

· Premi Rossend Montané, al treball de l'obra de prevenció d'incendis forestals, tant d'obra nova com de manteniment, més ben adaptada al paisatge i al funcionament dels sistemes naturals;

· Premi Jordi Peix i Massip, al treball de les activitats de prevenció i organització de l'extinció i/o sensibilització de la societat, realitzades per les ADF.

També està oberta la candidatura per optar al Premi honorífic Joaquim M. de Castellarnau, de reconeixement públic a la trajectòria de persones que hagin contribuït a la prevenció dels incendis forestals en el món de les ADF.

La data límit de presentació dels treballs és el dia 22 de setembre i aquests s'han de lliurar als registres de la Diputació de Barcelona ubicats en els edificis de Can Serra (Rambla Catalunya 126); Edifici del Rellotge (Recinte de l'Escola Industrial, c. Comte d'Urgell, 187) i Edifici Londres (c. Londres, 55, tancat durant el mes d'agost), en horari de les 9 a les 14 hores.

Podeu descarregar-vos la instància aquí.

Per a més informació sobre l'Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals (OTPMIF), consulteu-ne la pàgina web

Font de la informació: Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals (OTPMIF) / Diputació de Barcelona

Categoria: hàbitats, Gestió del medi, Notícies d'arreu, Prevenció incendis, flora, Oficina Tècnica de Prevenció d'Incendis, Xarxa de Parcs Naturals, general,