El Parc Natural de la Serra de Collserola ofereix activitats per commemorar el Dia Mundial de l'Aigua
Amb motiu de la celebració del Dia Mundial de l’Aigua, el 22 de març, la Xarxa d’Equipaments Ambientals de Barcelona ofereix un programa d’activitats que s’està duent a terme entre el 19 i el 27 de març. El lema d’aquest any és 'Aigües subterrànies: fer visible allò que és invisible'.
El Parc Natural de la Serra de Collserola ha començat les celebracions del Dia Mundial de l'Aigua el cap de setmana del 19 i 20 de març amb visites a l’exposició de la Casa del Guarda del Pantà i confecció de reinetes del pantà de paper; activitats organitzades el dissabte al Centre Cívic l’Elèctric (tallers infantils, tast d’aigua, espectacle de dansa, etc.), i la proposta Càlcul de la petjada hídrica: Quanta aigua consumiu en la vostra activitat diària? La resposta es pot trobar a la taula informativa sobre l’Aigua al Centre d'Informació del Parc Natural.
Programació completa d’activitats del Dia Mundial de l’Aigua 2022 aquí.
Font de la informació: Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola (CPNSC)
Categoria: Collserola, Educació ambiental, Educació ambiental, Biodiversitat, Hidrologia, Educació ambiental, Divulgació, ODS,

