Diputació de Barcelona | Xarxa de Parcs Naturals Inscripcions obertes

S'organitza una jornada sobre Gestió forestal després d'un incendi

19/10/2017

El dijous 2 de novembre, la Sala de plens de l’Ajuntament d’Òdena (c. Major, 2) acollirà una jornada sobre la gestió forestal després d’un incendi, el suport que ofereix la Diputació de Barcelona als municipis, casos reals i resultats obtinguts. Per assistir-hi és necessari inscriure's prèviament.

La Diputació de Barcelona ha definit i treballat amb les persones del territori unes propostes de planificació i gestió forestal amb els objectius bàsics de restaurar els boscos afectats principalment per incendis, i fer actuacions per a la prevenció d'incendis en zones estratègiques.

Per tal de treballar en funció de la situació de cada territori, s'han definit uns itineraris orientatius d'acord amb l'experiència acumulada durant més de quinze anys.

A la jornada del proper dijous 2 de novembre es presentarà un llibret amb el recull de la informació recopilada per tal de donar a conèixer el suport que ofereix la Diputació de Barcelona als municipis, com s'ha posat en pràctica en casos reals a les comarques de l'Anoia i el Bages i quins han estat els resultats científics obtinguts.

Els destinataris principals de la jornada són els responsables, tècnics i demés personal dels ens locals i les associacions de propietaris forestals i altres propietaris forestals.

Consulteu i descarregueu-vos el programa en aquest enllaç.

Per realitzar la inscripció, cal complimentar aquest formulari.

Font de la informació: Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals (OTPMIF)

Categoria: Oficina Tècnica de Prevenció d'Incendis, hàbitats, Diputació de Barcelona, Paisatge, flora, Gestió del medi, Prevenció incendis, Diputació de Barcelona, Planificació i avaluació, Xarxa de Parcs Naturals, general,