Parc Fluvial Besòs Organitzada per l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet

La llera del riu Besòs, al Parc Fluvial, acull l'exposició de fotografies d'onze anys del cicle 'Diaris de viatges'

$urlFileEntry

La mostra, a la llera del Besòs. Autor: XPN

23/02/2021

Des del diumenge 20 de febrer es pot veure una nova exposició de fotografies de caràcter social al mur de la llera del riu Besòs, entorn a l’accés Pallaresa, entre el pont de la B-20 i el pont Vell de Santa Coloma de Gramenet. Es tracta de 'Diaris de viatges' i està organitzada per l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet.

Es tracta d'una exposició retrospectiva i perllongada en el temps de "Diaris de viatges" a la llera del riu Besòs. El contingut de l’exposició són projectes basats en la igualtat de gènere, la denúncia de vulneració de drets, la situació de les persones refugiades i d’altres cultures, la defensa del medi ambient, etc.

La mostra recull imatges d’unes vint exposicions presentades durant els onze anys del cicle "Diaris de viatges". Les imatges d’aquesta mostra a la vora del riu són de Ruido Photo: “Àfrica en femení”; Nuria López: “Sex and Revolution”, “Pasaportes–Territorios libres”; Mingo Venero: “Vacances en pau”; Joan Cabañas: “Riures solidaris”;  Anna Boyé: “Matriarcats”, i Sergi Bernal: “Recordar després de l’oblit: Buchenwald”.

Aquest és la primer dels tres blocs previstos que s’aniran instal·lant al llarg de l’any, per tal de garantir una acció més perllongada en el temps. El primer és de sensibilització social i educació per al desenvolupament; el segon, de pau i drets humans, i el tercer, de desenvolupament sostenible i justícia global.

Font de la informació: Parc Fluvial del Besòs

Categoria: Parc Fluvial Besòs, Parc Fluvial del Besòs,