Foix

$urlFileEntry

Imatge del programa. Autor: Xavier Bayer

24/07/2019

El Parc del Foix acull aquest estiu un nou cicle d'observacions de migracions d'ocells. El programa està organitzat per Còbit, recerca i estudi de natura al Foix, Gaià i Anoia i EDN - Estudi, Divulgació Natura amb la col·laboració del Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Torreferrussa i compta amb el suport del Parc del Foix i l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès.

A continuació, us oferim les dates, horaris i indrets en què estan programades les diverses activitats i sessions d’observació d’aus migratòries:

· Dijous 1 d'agost a les 18 h

Alliberament de rapinyaires i presentació del cicle d'activitats. Aparcament del castell de Penyafort.

· Dissabte 14 de setembre entre les 16 i les 19 h

Observació de les migracions. Turó de les Tres Partions.

· Dissabte 21 de setembre entre les 16 i les 19 h

Observació de les migracions. Turó de les Tres Partions.

· Data i lloc a concretar

Estrena del documental "Tallant el cel. Els ocells rapinyaires del Foix".

Totes les activitats són gratuïtes. En cas de mal temps (o risc de mal temps), quedaran suspeses o ajornades. Aprofitem per recordar que l'observació de migracions és totalment imprevisible i, consegüentment, és aconsellable portar prismàtics.

Descarregueu-vos el programa en aquest enllaç [PDF].

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Foix, Educació ambiental, Biodiversitat, fauna, vertebrats, ocells, Educació ambiental,