Foix Totes les activitats són gratuïtes

Nou programa d'observació de migracions d'ocells al Parc del Foix

24/07/2019

El Parc del Foix acull aquest estiu un nou cicle d'observacions de migracions d'ocells. El programa, en el qual també hi trobareu l'estrena d'un documental sobre els rapinyaires del Foix i un concert de jazz, està organitzat per Còbit, recerca i estudi de natura al Foix, Gaià i Anoia i EDN - Estudi, Divulgació Natura amb la col·laboració del Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Torreferrussa i compta amb el suport del Parc del Foix i l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès.

A continuació, us oferim les dates, horaris i indrets en què estan programades les diverses activitats i sessions d’observació d’aus migratòries:

· Dijous 1 d'agost a les 18 h

Alliberament de rapinyaires i presentació del cicle d'activitats. Aparcament del castell de Penyafort.

· Dimecres 28 d'agost a les 18 h

Alliberament de rapinyaires nocturns. Aparcament del castell de Penyafort.

· Dissabte 14 de setembre entre les 16 i les 19 h

Observació de les migracions. Turó de les Tres Partions.

· Dimarts 17 de setembre a les 19.30 h

Projecció del documental "Tallant el cel. Els ocells rapinyaires del Foix". Cinema Kubrick de Vilafranca.

· Dissabte 21 de setembre entre les 16 i les 19 h

Observació de les migracions. Turó de les Tres Partions.

· Dijous 26 de setembre a les 21.30 h

Jazz en verd amb Marc Ferrer trio. Pati del Figarot. Organitzat conjuntament amb Castellers de Vilafranca.

Totes les activitats són gratuïtes. En cas de mal temps (o risc de mal temps), quedaran suspeses o ajornades. Aprofitem per recordar que l'observació de migracions és totalment imprevisible i, consegüentment, és aconsellable portar prismàtics.

El programa està organitzat per Còbit, recerca i estudi de natura al Foix, Gaià i Anoia i EDN - Estudi, Divulgació Natura amb la col·laboració del Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Torreferrussa i compta amb el suport del Parc del Foix i l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès.

Descarregueu-vos el programa en aquest enllaç [PDF].

Categoria: ocells, vertebrats, fauna, Foix, Educació ambiental, Biodiversitat, Educació ambiental, Educació ambiental, general,