Garraf El concert amb Sanna i quatre músics més va aplegar unes 250 persones al Teatre El Goula

Begues acull l'homenatge al cantautor alguerès Claudio Gabriel Sanna

22/03/2022

En el marc de la col·laboració establerta entre la Diputació de Barcelona i l’Obra Cultural de l’Alguer, el dissabte 12 de març va tenir lloc a Begues, en l’àmbit del Parc del Garraf, un homenatge a Claudio Gabriel Sanna, cantautor alguerès. L’acte va constar d’una presentació del llibre Anant i mirant. Imaginari per a un repertori i d’un concert de Sanna. Fins a finals d’abril, una part de les obres que il·lustren el volum es podran visitar al Centre Cívic El Roure i, l'altra, a Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts.

El dissabte 12 de març, l’alcaldessa de Begues, Mercè Esteve i Pi, i el director de Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts, Jordi Aligué , acompanyats per Jordi Padrós i Xavier Roget, van presentar l’acte d’homenatge a Claudio Gabriel Sanna, cantautor de l’Alguer.

L’acte, que comptava amb la presència de Sanna, va constar de dues parts, d’una banda, la presentació del llibre de Claudio Gabriel Sanna, Anant i mirant. Imaginari per a un repertori, interpretacions gràfiques de vint-i-tres cançons de l’artista alguerès. D’una altra, el concert al Teatre El Goula, també amb Claudio Gabriel Sanna, en què es van interpretar les més de vint cançons del volum Anant i mirant.

Dotze de les  obres que il·lustren el llibre estaran exposades a l’Espai expositiu Lina Font del Centre Cívic El Roure de Begues i les onze restants es podran veure a l’Espai Interdisciplinari de Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts, fins a finals d’abril. Cada obra gràfica s’ha inspirat en l’emoció que una cançó de Sanna ha despertat en l’autor o autora de l’obra i, tal com va comentar el director de Vallgrassa, Jordi Aligué, "aquest merescut homenatge es fa en vida de l’artista, que tot i no ser habitual, és el que la societat hauria de fer més sovint".

L’homenatge fet a Begues, en l’àmbit del Parc del Garraf, a un dels exponents més important de la música algueresa s’emmarca en els protocols de col·laboració establerts entre la Diputació de Barcelona i l’Obra Cultural de l’Alguer, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Begues i Vallgrassa, CEA. Prèviament, l’exposició col·lectiva i el llibre Anant i mirant. Imaginari per a un repertori i un concert de l’artista ja van ser presentats l’estiu passat a l’Alguer, en el marc de les festes del 31 d’agost.

Unes 250 persones van assistir als actes, en un ambient de molta calidesa i emoció, en què Claudio Gabriel Sanna, acompanyat per quatre músics, va connectar amb un públic que va aplaudir dempeus un concert magnífic.

Categoria: Educació ambiental, Garraf, Educació ambiental, Educació ambiental,