Garraf L’Oficina de Turisme en què es troba el Punt d’Informació del Parc amplia el seu horari

El Parc del Garraf, més present que mai al municipi de Sant Pere de Ribes

11/06/2018

El cap de setmana del 15, 16 i 17 de juny, el Parc del Garraf participarà en la fira II Retorn dels Indians i en el 13è Agromercat d’aquest municipi.

L’Oficina de Turisme de Sant Pere de Ribes, ubicada a la Masia Can Puig (c. Major, 110) obre portes de dimarts a diumenge. El nou horari d’atenció al públic és ara de dimarts a divendres de les 9 a les 14 h i dissabtes, diumenges i festius de les 10.30 a les 14 h.

A l’Oficina es pot trobar informació del municipi així com del Parc del Garraf, ja que és un dels seus punts d’informació. L’Ajuntament i la Diputació de Barcelona treballen plegats a través d’un conveni en la promoció del Parc i en la difusió de les activitats que s’hi poden fer, com ara el programa de les Passejades guiades 2018.

L’Oficina compta amb el compromís de qualitat SICTED des del 2008 i, actualment, també ha aconseguit el certificat de turisme sostenible Biosphere. Sant Pere de Ribes s’està posicionant en l’àmbit estratègic com una destinació turística saludable, motiu pel qual, i amb l’objectiu de ser reconegut com a municipi saludable, el primer pas fet ha estat aprovar el Pla de Salut Local el passat Ple del mes de maig.

En aquesta mateixa línia, participa també de la Carta Europea de Turisme Sostenible (CETS), un reconeixement d’abast europeu gestionat per la Federació Europarc.

Una altra via per potenciar i conscienciar valors saludables i de sostenibilitat és promoure productes i serveis de proximitat, facilitar activitats saludables com ara tallers o rutes a peu per promoure el patrimoni local. Per aquest motiu, els dies 15, 16 i 17 de juny se celebra el II Retorn dels Indians i el 13è Agromercat. Durant l’esdeveniment, el Parc del Garraf tindrà un espai des del qual oferirà informació.

Categoria: Educació ambiental, Garraf, general,