Garraf Ideada per Jordi Aligué, de Vallgrassa. Centre Experimental de les Arts

Exposició sobre Blas de Otero promoguda pel Parc del Garraf

07/05/2018

Vallgrassa. Centre Experimental de les Arts, al Parc del Garraf, ha participat en l’exposició ‘Me queda la mirada’ al voltant de l’obra del poeta basc Blas de Otero. L’exposició, formada per vint-i-tres pintures realitzades per autors bascos i catalans, va ser inaugurada el dissabte 5 de maig al municipi biscaí d’Orozko, en un acte en què va participar el diputat adjunt d’Espais Naturals, Jesús Calderer, juntament amb l’alcaldessa de Begues, Mercè Esteve.

La mostra, ideada per Jordi Aligué i realitzada a través de Vallgrassa. Centre Experimental de les Arts, compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Begues, a més a més dels ajuntaments de Bilbao i Orozko, la Diputación Foral de Bizkaia, la Fundación Blas de Otero i Sant Lluc de Barcelona.

Les obres recollides en aquesta exposició han estat creades amb la voluntat d’oferir una mirada diferent a l’obra del poeta basc, una obra compromesa socialment en un moment històric marcat per la repressió del règim franquista.

Després d’Orozko, municipi de característiques semblants a les de Begues on Blas de Otero passava llargues temporades, la mostra recorrerà altres espais del País Basc fins arribar, a partir del 15 de setembre, a Vallgrassa.

Font de la informació: Diputació de Barcelona

Categoria: Diputació de Barcelona, Garraf, Notícies d'arreu, general,