Foix | Olèrdola | Garraf Amb la visita al conjunt monumental d’Olèrdola

Més de 350 alumnes del Garraf celebren la sortida escolar del Viu el parc

11/12/2016

El dijous 24 de novembre, un dia assolellat va donar inici a la festa escolar del programa Viu el parc als parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix. El magnífic conjunt monumental d'Olèrdola acollia 365 alumnes provinents de quinze aules de cinquè de primària de vuit escoles dels municipis de Gavà, Olivella, Sant Pere de Ribes i Vilanova i la Geltrú.

El programa escolar, que promou l'Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona, consisteix en una activitat a l'aula, durant la qual un educador d'ACER, l'empresa concessionària del programa, explica als alumnes el concepte de parc natural, dóna a conèixer els elements naturals i patrimonials que hi podem trobar, i les normes que tothom ha de complir per vetllar per la seva conservació.

Amb la visita al conjunt monumental d'Olèrdola, els alumnes completen aquests coneixements amb activitats de descoberta de la flora i fauna del seu entorn proper, a càrrec d'ACER, i gaudeixen d'una estona de jocs, a càrrec de Fefe i companyia, que tanca la festa engrescant alumnes i mestres a cantar i ballar.

Els propers 13 i 14 de desembre hi acudiran alumnes d'altres municipis dels parcs del Garraf, Olèrdola i el Foix, que clouran el programa d'enguany.

Font de la informació: ACER

Categoria: Foix, Olèrdola, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental, Garraf, general,