Garraf Es desenvoluparà els propers mesos

Projecte pilot de promoció de turisme vivencial en els espais naturals

02/03/2020

El dijous 20 de febrer, el diputat adjunt de Mobilitat, Espais Naturals i Prevenció d’Incendis Forestals, Josep Tarín, i l’alcaldessa d’Olivella, Marta Verdejo, van compartir una reunió de treball a l’Ajuntament d’Olivella per valorar la proposta de desenvolupament d’un projecte pilot de promoció i comercialització de producte turístic vivencial.

El projecte s'articula d’acord amb les estratègies del Pla de turisme d’Olivella i de la Carta Europea de Turisme Sostenible (CETS) del Parc del Garraf, a la qual el municipi està adherit.

La proposta es desenvoluparà durant els propers mesos mitjançant un procés de coordinació amb els actors públics i privats del territori, i amb el suport de la Gerència d’Espais Naturals.

Per a més informació sobre la Carta Europea de Turisme Sostenible (CETS), podeu consultar aquest enllaç.

Categoria: Garraf, ODS, Diputació de Barcelona, general,