Un vídeo d’un servei comunitari del Parc del Garraf, a la Jornada de salut comunitària a la Catalunya Central
El servei comunitari "La natura com a font de salut", que es fa a Vilanova i la Geltrú, al Parc del Garraf, va ser protagonista d’un vídeo que creat per mostrar-lo a la Jornada de salut comunitària a la Catalunya Central i el Penedès, celebrada el 27 de novembre al Campus Universitari Igualada-UdL - Ciències de la Salut.
En aquest vídeo es mostra aquest servei comunitari, que enguany compta amb alumnes de quart d’ESO de l'Institut Baix a Mar i d’usuaris del CAPI Baix a Mar, ambdós de Vilanova i la Geltrú. L’any passat es va fer per primer cop amb els alumnes de l’Institut Joaquim Mir de la mateixa població.
Durant el projecte, s’aprofundeix en la relació entre salut i natura, fent especial èmfasi sobre la importància dels conceptes de salut comunitària, prevenció i promoció de la salut, i de la importància dels espais naturals i els diferents plans de protecció i gestió.
A la jornada, hi van assistir el metge de família Oriol Huguet i la psicòloga del CAPI Baix a Mar Sandra Pérez, així com la tècnica de la Xarxa de Parcs Naturals, Sofia Paricio.
Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals
Categoria: Garraf, Educació ambiental, Educació ambiental, ODS, Natura, salut i benestar,


