Garraf Es poden visitar fins al 2 de maig

Vallgrassa acull les exposicions de Pau Farell i Toni Cumella i videoart d'Ester Xargay

12/03/2021

Vallgrassa. Centre Experimental de les Arts, al Parc del Garraf, acull dues exposicions i videoart en els tres espais expositius. A l'Espai Fotogràfic Humberto Rivas hi exposa el fotògraf Toni Cumella, a l'Espai Interdisciplinari hi ha una instal·lació de Pau Farell i a l'Espai Videogràfic Carles Hac Mor hi projecta Ester Xargay. També hi ha l’obra del trimestre, de Begoña Llobet. Es poden veure des del 5 de març fins al 2 de maig, de  divendres a diumenge de les 10 a les 14 h, amb entrada gratuïta.

A l’Espai Fotogràfic Humberto Rivas, el fotògraf i ceramista Toni Cumella exposa "Marès".
"La pedra de Marès és un material de construcció intrínsecament lligat al territori i no es pot entendre l’arquitectura tradicional de les Illes Balears sense el seu coneixement. El món que gira al seu entorn és ric i apassionant i és per això que amb aquestes imatges he pretès fer que perduri el seu coneixement", explica l’artista de Granollers.

L’Espai Interdisciplinari acull la instal·lació de Pau Farell, titulada "Siguem efímers". "El miratge del progrés, la onada de possibilitats tecnològiques, la socialització superficial i massiva, les desigualtats econòmiques, el desig de la immortalitat, l’artifici humanista. Potser el futur és tot el contrari de la permanència. Tal vegada la caducitat no hauria de tenir cap connotació negativa. L’única cosa autènticament perenne és el canvi. Tinguem la certesa que al final no quedarà res del que tenim ni del que som", explica l’artista.

L’Espai Carles Hac Mor - videopoesia i videoart l’ocupa Ester Xargay amb "Clar i net". Són imatges de l’artista projectades en directe al concert "Muntanyes", de Mercè Capdevila (composició) i Lluís Fernández Castelló (clarinet), dins el XXI Festival Punto de Encuentro de la AMEE, a l’Auditori del Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València, el 2014.

A Vallgrassa també hi ha aquests mesos l’'obra del trimestre, de Begoña Llobet. A més de les exposicions, també es pot fer un itinerari artístic al voltant de la casa. Cal indicar als visitants que l’aparcament de l’equipament tanca a les dues.

Categoria: Garraf,