Guilleries-Savassona Es van plantar lledoners, nogueres, erables i fals plàtan

8a festa 'Viu l'arbre' amb alumnes de l'escola Mossèn Cinto, de Folgueroles

22/03/2018

Durant la 8a edició de la festa 'Viu l'arbre', els alumnes de 6è de primària de l'escola Mossèn Cinto, de Folgueroles, van plantar al patí de l’escola exemplars de nogueres, lledoners, fals plàtan i erables. Per a realitzar aquesta activitat, els infants van comptar amb la col·laboració de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona, l'Ajuntament de Folgueroles, la Fundació Jacint Verdaguer i el Casal d'avis de Folgueroles.

El dimecres 14 de març es va celebrar la 8a edició de la festa “Viu l’arbre” i el grup d’infants de 6è de primària del CEIP Mossèn Cinto, de Folgueroles, van plantar nogueres, lledoners, fals plàtan i erables al pati. Aquesta magnífica iniciativa d’educació ambiental millora la qualitat paisatgística i mediambiental de l’entorn i ofereix espais d'ombra.

Durant l’activitat, els nens i nenes de Folgueroles, ben equipats, van escoltar amb molta atenció les instruccions per fer la plantada al pati de la seva escola. Amb l'ajuda dels avis de Folgueroles, del personal de la brigada municipal i dels guardes de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona, van col·laborar amb tasques com aportar terra vegetal i plantar i regar els arbres. Durant el curs, podran aprofitar per treballar continguts centrats en les característiques d'aquestes espècies.

Cal destacar l'emotiva lectura de la prosa inèdita de Jacint Verdaguer, "En Rovira de Sau-Aguiló", interpretada pels alumnes de l'escola abans de les intervencions protocol·làries de l’acte.

Categoria: Guilleries-Savassona, flora, Paisatge, Educació ambiental, Biodiversitat, Educació ambiental, general,