Guilleries-Savassona La Matinal al parc es farà al parc de les Set Fonts, a Sant Julià de Vilatorta, el 24 de setembre

El Viu el parc de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona ofereix activitats familiars durant la tardor

12/09/2023

Durant els mesos de setembre i octubre, a l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona s'organitzen tot d'activitats familiars i gratuïtes. En el marc de les activitats centrals, el diumenge 24 de setembre hi haurà la Matinal al parc de les Set Fonts, de Sant Julià de Vilatorta, i, el diumenge d'octubre, el recital Poesia als parcs a l'Àrea d'esplai dels Vernets de Ca la Martra.

Enguany, la Matinal Viu el parc serà el diumenge 24 de setembre i l'emplaçament per a aquesta jornada festiva és el parc de les Set Fonts, a Sant Julià de Vilatorta. De les 10.30 a les 12.30 h, hi haurà el farcell de jocs tradicionals de Fefe i Cia., el taller de llobrets-estampa a càrrec de Marta Esmarats i Bigas, tallers familiars de TalleretCraft, l'espectacle Riu al niu amb la narradora Patrícia McGill i sessió de contes de 0 a 3 anys de la mà de Susagna Navó. A les 12.30 h, l'animació musical per a totes les edats de Fefe i Cia. clourà la jornada.

Unes setmanes més tard, el diumenge 22 d'octubre a les 12 h, l'Àrea d’Esplai dels Vernets de Ca la Martra (Vilanova de Sau) acollirà el recital poètic Poesia als parcs d’Anton Carrera i Núria Armengol amb l'acompanyament musical de Iago Rueda de Remei de Ca la Fresca a la guitarra. Com a novetat d'aquest 2023, aquest acte comptarà amb interpretació en llengua de signes catalana (LSC).

Activitats als municipis

Pel que fa als actes als municipis, hi haurà des d'Òpera als parcs i tallers d'instruments medievals o de tècniques d'estampació amb elements naturals a concerts i espectacles de cançons i danses. Consulta totes les activitats a l'Agenda Viu el parc de l'Espai Natural.

L'Espai Natural de les Guilleries-Savassona participa en el programa Viu el parc des de l’any 2006 i hi participen els cinc municipis següents: Folgueroles, Sant Julià de Vilatorta, Sant Sadurní d’Osormort, Tavèrnoles i Vilanova de Sau.

Categoria: Accessibilitat als parcs, Educació ambiental, Guilleries-Savassona, Poesia als parcs, Educació ambiental, Viu el parc, Educació ambiental, Poesia als Parcs,