Guilleries-Savassona Dos llocs molt freqüentats

Millores a l'aparcament de l'Àrea d'esplai del pantà de Sau i a l'àrea d'autocaravanes de Vilanova de Sau

16/01/2020

Al municipi de Vilanova de Sau s’han millorat els accessos a l’Àrea d’esplai del pantà de Sau i a l’àrea d’autocaravanes situada al costat del poble, dos indrets amb molta afluència de gent.

L’Àrea d’esplai del pantà de Sau està actualment en obres i s’hi estan duent a terme tot un seguit d’actuacions per a la millora de l’entorn i l’ordenació de l’ús públic. Un d'aquests treballs pendents era l'adequació de l’accés de vehicles al nou aparcament que s'hi ha realitzat, tasca que s’ha fet aquests darrers dies amb el formigonat de la rampa d’entrada i sortida de l’aparcament.

A l’Àrea d’esplai del Vernets de Ca la Martra hi ha una àrea per a autocaravanes que es gestiona amb un conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Vilanova de Sau. Darrerament, hi havia hagut queixes dels seus usuaris pel pendent i la inestabilitat del ferm de la rampa d’accés. Els treballs de millora han suavitzat el pendent i han servit per formigonar el ferm i eliminar, així, els problemes d’accés a l’àrea.

Les dues actuacions, realitzades per l’empresa Excavacions Carrera, han tingut un cost total d’uns 6.000 euros.

Categoria: general, Guilleries-Savassona,