Guilleries-Savassona Es poden presentar al registre general dels ajuntaments o a l'Oficina del Consorci

Fins al 30 de març es poden demanar les subvencions 2022 de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona

01/02/2022

Les subvencions de l’any 2022 de l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona són per al foment de les explotacions forestals i les empreses agrícoles i ramaderes i per a la millora dels habitatges i la restauració del patrimoni arquitectònic en l’àmbit de l’Espai Natural. El termini de sol·licitud s’acaba el 30 de març del 2022.

Les subvencions es van publicar al BOPB del 10 de gener del 2022 i el termini per presentar les sol·licituds finalitza el 30 de març del 2022. Al 2022 s’ofereixen línies de subvencions per al foment de les explotacions forestals, les empreses agrícoles i ramaderes, la millora dels habitatges en règim permanent de primera residència i la restauració del patrimoni arquitectònic de béns immobles declarats béns d’interès cultural local (BCIL) en l’àmbit de l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona. Aquest comprèn els municipis de Vilanova de Sau, Folgueroles, Tavèrnoles i Sant Julià de Vilatorta (terrenys inclosos dins l’àmbit del Pla especial de protecció d’aquest espai natural), així com els terrenys del municipi de Sant Sadurní d’Osormort inclosos dins l’àmbit dels Plans especials de delimitació de l’Espai d’Interès Natural de les Guilleries i de l’Espai d’Interès Natural de Savassona.

Les subvencions a activitats forestals poden ser d’un màxim de 4.500 euros per sol·licitant. Aquest límit serà de 3.500 euros per als sol·licitants d’activitats agrícoles i ramaderes i de 3.000 euros per sol·licitant en el cas de la millora d’habitatges i la restauració de patrimoni. En total, es podran subvencionar activitats i millores per un pressupost global de 40.000 euros.

Les instàncies es poden presentar al registre general dels diversos ajuntaments del Consorci o a l’Oficina del Consorci de l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona.

Tant les bases com el model normalitzat d’instància i el model de justificació es poden consultar i descarregar a la pàgina web Ajuts i subvencions de l’Espai Natural i a la web Informació administrativa - Subvencions a particulars i/o entitats sense ànim de lucre.

Informació administrativa

La pàgina web Informació administrativa aplega tot el necessari per poder realitzar tràmits administratius, permisos per a activitats, consultar les beques i convocatòries de treball i les subvencions que poden rebre els particulars i/o entitats sense ànim de lucre, els centres d'educació i ensenyament i els ajuntaments que participin en la campanya Coneguem els nostres parcs, entre d'altres, en l’àmbit de la Xarxa de Parcs Naturals.

Categoria: Gestió del medi, Guilleries-Savassona, Biodiversitat, Diputació de Barcelona, ODS,