Guilleries-Savassona Es podrà visitar fins al 7 de novembre a l'Ajuntament d'aquest municipi

L'exposició itinerant 'L'Espai Natural de les Guilleries-Savassona' s'instal·la a Tavèrnoles

23/09/2019

El fil conductor de la mostra és el personatge de la fadrineta de Sau, una jove bandolera de les Guilleries, i la mostra consta d’una desena de plafons de fusta natural amb una gran quantitat d’il·lustracions de flora i fauna.

L'exposició, recentment editada, incorpora diversos materials per explicar l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona amb elements interactius senzills i efectius. De la mà del personatge de la fadrineta de Sau, la mostra apropa als visitants els elements del paisatge, la geologia, la vegetació, la flora i la cultura més destacables dels municipis del parc.

També pretén sensibilitzar la població local i els seus visitants de la importància de conservar els ecosistemes i promou les activitats respectuoses amb el medi.

Visiteu-la fins al 7 de novembre a l’Ajuntament de Tavèrnoles (c. de l’Església, 1). Horari: de dilluns a divendres de les 9 a les 14 h. Dissabtes i diumenges, de les 10 a les 14 h.

L'exposició itinerant s’ha pogut veure fins ara al Centre d’Informació de Sant Julià de Vilatorta i al Centre d’Informació de Vilanova de Sau. Entre el 8 i el 10 de novembre estarà a la Fira de la Muntanya de Vic (recinte firal El Sucre) i, a partir de l'11 de novembre i fins al gener del 2020, s’instal·larà al Centre d'Informació de Folgueroles.

En aquest enllaç podeu consultar i descarregar-vos el tríptic de la mostra.

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Educació ambiental, Divulgació, Biodiversitat, Exposicions, Guilleries-Savassona, general,