Guilleries-Savassona Sol·licituds fins al 6 d'abril

S'han publicat les bases de les subvencions de l'any 2021 de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona amb noves línies d'ajuts

$urlFileEntry

Treballs agrícoles de recuperació de pastures.
Autor: XPN

08/02/2021

El Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) ha publicat les subvencions, corresponents a l'exercici 2021, amb l’objecte de fomentar les activitats per a les explotacions forestals, les empreses agrícoles-ramaderes, la millora dels habitatges, la restauració del patrimoni arquitectònic, i per a les entitats culturals, cíviques, d'educació ambiental i esportives en l’àmbit territorial de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona. El termini per sol·licitar-les acaba el 6 d'abril.

Les subvencions es van publicar al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) el 21 de gener del 2021 i el termini de presentació de les sol·licituds finalitza el dimarts 6 d'abril del 2021. Les bases de les subvencions i el model normalitzat d’instància es poden consultar a la pàgina web Ajuts i subvencions, de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona.

Noves línies de subvencions

Enguany, s’han introduït noves línies de subvencions. Una d’elles és la destinada a les despeses relacionades amb la instal·lació de serveis bàsics per a la regulació de l'ús públic en l'àmbit d'una explotació agrícola i ramadera (per exemple, fer passos canadencs, instal·lar tanques mòbils de regulació de pas de vehicles o actuacions similars). Una segona línia nova és la destinada a l’edició de material divulgatiu i pedagògic d’educació ambiental.

En total, es podran subvencionar activitats i millores per un pressupost global de 40.000 euros.

Les instàncies es poden presentar al Registre general dels ajuntaments del Consorci de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona i a l'Oficina de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona a Vilanova de Sau.

Informació administrativa

La pàgina web Informació administrativa aplega tota la informació necessària per poder realitzar tràmits administratius, demanar permisos per a activitats, consultar les beques i convocatòries de treball i les subvencions que poden rebre els particulars i/o les entitats sense ànim de lucre, els centres d'educació i ensenyament i els ajuntaments que participin en la campanya Coneguem els nostres parcs, entre d'altres.

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: flora, fauna, hàbitats, Gestió del medi, Normativa, Guilleries-Savassona, Biodiversitat, Diputació de Barcelona, ODS,