Guilleries-Savassona Activitats de setembre a novembre

Tot a punt per a l'11a edició del Viu el parc a l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona

12/09/2016

Arriba la celebració de l'onzena edició del programa Viu el parc. Fins al novembre, podreu gaudir de la tardor a l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona gràcies a propostes i activitats diverses. Els actes centrals són la Matinal al parc (diumenge 25 de setembre) al parc de la font Trobada de Folgueroles i la Poesia als parcs (diumenge 9 d'octubre) a l'ermita de Sant Feliuet de Savassona, Tavèrnoles.

La Matinal al parc tindrà lloc el diumenge 25 de setembre al parc de la font Trobada de Folgueroles. Els participants podrem gaudir d'un circuit d'aventura amb rocòdrom i tirolina, d'un taller per explicar l'ofici de cisteller (a càrrec del mestre artesà Joan Farré), del mural gegant de l'artista Toni Ortiz i del farcell de jocs tradicionals de Fefe i companyia. La bona música de Semproniana ens acompanyarà i amenitzarà el matí. Finalment, a les 12.30 h, la contacontes Caro Von Arend oferirà l'espectacle familiar "Canigó, una història gegant".

Uns dies més tard, el diumenge 9 d'octubre a les 12 h, la Poesia als parcs s'aproparà a l'ermita de Sant Feliuet de Savassona, al municipi de Tavèrnoles. Des d'allí, a més a més de gaudir d'unes vistes excepcionals, escoltarem els autors Xevi Pujol, Carles Dachs i Jaume Coll amb l'acompanyament musical de Guillem Plana. Si plou, l'acte es farà al Centre Cívic de Tavèrnoles a les 13 h.

També el 9 d'octubre, la sala polivalent de l'Ajuntament de Vilanova de Sau serà l'escenari de l'espectacle musical infantil a càrrec de Rah-mon Roma.

Ja al mes de novembre, Sant Julià de Vilatorta acollirà del 14 al 28 l'exposició "Actuem amb energia" i, el diumenge 18 a les 18 h, el taller ambiental "Planeta amenaçat, titelles al rescat!" i l'endemà, 19 de novembre, el fotògraf de natura Kim Arredondo impartirà un curs de fotografia digital per a infants i adults al Centre d'Informació de Sant Julià de Vilatorta, al parc de les Set Fonts. Trobareu tots els detalls al programa.

Els ajuntaments que conformen aquest espai natural ens conviden a participar als diferents actes que han organitzat per a Viu el parc, un programa que compta amb tres eixos: els actes centrals dirigits a tots els públics que inclouen la Matinal al parc i la Poesia als parcs; les activitats als municipis, que desenvolupen actes i festes en els municipis que pertanyen a l'espai natural i el Programa escolar, adreçat als alumnes de 5è de primària de les escoles dels mateixos municipis.

Categoria: Poesia als parcs, Educació ambiental, Poesia als Parcs, Viu el parc, Guilleries-Savassona, general,