Marina Ja s'havia fet anteriorment

L'Ajuntament de Badalona inicia un servei de vigilància de la serralada de Marina

27/05/2020

Segons informa l'Ajuntament de Badalona, la Unitat Motoritzada de la Guàrdia Urbana patrullarà pels camins forestals de la ciutat, dins el Parc de la Serralada de Marina, durant el matí i la tarda per tal de donar seguretat als ciutadans que caminin per la zona i evitar possibles infraccions. Aquest servei de vigilància ja s'havia fet anteriorment.

El servei de vigilància de la serralada de Marina va començar a funcionar el dilluns 18 de maig i està format per una patrulla de dos motoristes que cobreixen la muntanya de Badalona en dos torns, de matí i de tarda. L’objectiu d’aquest servei és protegir i donar seguretat a les persones que estiguin passejant per la zona i, alhora, prevenir i evitar possibles infraccions.

En la situació actual, marcada per la crisi sanitària i la limitació de moviments de les persones per evitar el rebrot dels contagis de coronavirus, els agents de la Unitat Motoritzada centren les seves actuacions a assegurar que es compleixen els protocols sanitaris i garantir que es respecten les mesures de desconfinament estipulades.

Font de la informació: Ajuntament de Badalona

Categoria: Marina, general,