Litoral Marc Candela, alcalde de Martorelles, n’és el nou president

El Consorci del Parc de la Serralada Litoral renova els membres del Consell Plenari

18/10/2023

Després de les eleccions municipals, el Consorci del Parc de la Serralada Litoral ha renovat els membres del Consell Plenari en una sessió que va tenir lloc el dimarts 17 d’octubre a la seu del Parc, a la masia de Can Magarola d’Alella. El nou president del Consorci, en substitució d’Andreu Bosch (Teià), és l’alcalde de Martorelles, Marc Candela Callado. Entre els principals reptes d’aquest mandat hi ha l’ampliació del Parc.

Com a vocals hi ha representants dels municipis del Parc: Oscar Zabia i Bargues (Alella), Mariona Pasqual Villahoz (Argentona), Meritxell Llisterri i Manent (Cabrera de Mar), Lina Morales Serra (Cabrils), Marta Pujol i Armengol (la Roca del Vallès), Maria del Mar Garcia Martos (Montornès del Vallès), Enric Nicolàs Arnaldos (Òrrius), Marta Bosch Lafuente (Premià de Dalt), Joan Marc Flores Riera (Santa Maria de Martorelles), Sergi Manzanares Pérez (Tiana), Montse Rieral Rojas (Teià), Miquel Ruíz Ferrer (Vallromanes), Xavier Fernandez Rey (Vilanova del Vallès) i Vanessa Solé Pont (Vilassar de Dalt).

A més, en formen part també Marta Gómez (Consell Comarcal del Maresme), Dídac Santisteban (Consell Comarcal del Vallès Oriental), Xesco Gomar (diputat d’Espais Naturals i Infraestructura Verda) i Marc Vilahur (director general de Polítiques Ambientals i Medi Natural de la Generalitat de Catalunya).

Entre els reptes dels propers quatre anys, destaca l’ampliació del Parc així com ordenar-ne la mobilitat i l’accessibilitat. Durant el Consell Plenari es va presentar el Pla d’objectius i actuacions per l’any 2024, centrat en els quatre eixos estratègics de gestió: conservació del patrimoni natural, ús públic i educació ambiental, coordinació i governança i desenvolupament sostenible.

Categoria: Litoral, Educació ambiental, ODS,