Litoral En cap de setmana, cal inscriure's prèviament

El Parc de la Serralada Litoral ofereix passejades guiades tot l'any

09/03/2018

Entre els mesos de març i desembre (excepte l’agost), el Parc de la Serralada Litoral ofereix vint-i-una passejades guiades en cap de setmana. A través d’elles podreu conèixer el valuós patrimoni natural i cultural d'aquest espai singular. Jocs de pistes, senderisme, contes, sortides naturalistes... enguany disposeu d’un ampli ventall de possibilitats per acostar-vos al Parc. Recordeu que és necessari fer inscripció prèvia.

Els vint-i-un itineraris estan guiats per un expert coneixedor del territori que us ajudarà a interpretar i comprendre els paisatges i a descobrir racons amagats del Parc i dels seus municipis.

També s’han programat deu monogràfics: tallers i activitats de divulgació i educació ambiental per a conèixer millor l’espai natural protegit.

El cicle de sortides es duu a terme als municipis de l’àmbit del Parc següents: Alella, Argentona, Cabrera de Mar, Cabrils, Martorelles, Montornès del Vallès, Òrrius, Premià de Dalt, la Roca del Vallès, Santa Maria de Martorelles, Teià, Vallromanes, Vilanova del Vallès i Vilassar de Dalt.

Entre les propostes, n’hi ha per conèixer racons esplèndids com el castell de Burriac (sortida nocturna) o l’entorn de Teià. També podreu gaudir d’una nit de ratpenats a Vallromanes, una passejada tranquil·la per la prehistòria de la Roca del Vallès o visitar les fonts d’Argentona. Descarregueu-vos el programa en aquest enllaç.

Informació general

Preu per sortida: adults: 4 euros - menors, entre sis i dotze anys: 3 euros. 10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals. Les passejades que coincideixen amb el Dia Europeu dels Parcs tindran caràcter gratuït.

Horari: vegeu la descripció de cada activitat.

Reserva: les places són limitades i les reserves es faran segons l’ordre d’inscripció. Les reserves es poden fer per correu electrònic a les adreçes dels equipaments del Parc (els trobareu a la p. 18 del programa) o per telèfon (937 540 024).

Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, es posposarà a un altre dia a criteri de l’organització.

Requisits: cal portar calçat i roba adequats per caminar per la muntanya, aigua, gorra i protecció solar o impermeable, si el temps ho aconsella. A les sortides nocturnes, porteu una llanterna.

Més informació:

Oficina del Parc de la Serralada Litoral

Tel. 937 540 024 - p.slitoral@diba.cat

Com arribar-hi: podeu consultar tota la informació sobre els punts de trobada d’inici de les passejades i com arribar-hi a: www.aulabgt.com/serraladalitoral

Podeu consultar totes les sortides al programa i a l'Agenda dels parcs. I si voleu conèixer totes les passejades guiades que s'organitzen arreu de la Xarxa de Parcs Naturals, consulteu aquesta pàgina web.

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Litoral, general,