Litoral Aforament limitat, cal inscriure-s'hi prèviament

El Parc de la Serralada Litoral ofereix un programa de passejades guiades, monogràfics i tallers tot l'any

$urlFileEntry

Activitat guiada al Parc de la Serralada Litoral.
Autor: Aula BGT

20/04/2021

Fins al desembre, el Parc de la Serralada Litoral ofereix un programa de passejades guiades, monogràfics i tallers en cap de setmana. Les propostes permetran conèixer el patrimoni natural i cultural d'aquest espai singular. Hi ha sortides naturalistes, senderisme, jocs, contes i tallers i per participar-hi és imprescindible fer inscripció prèvia.

El cicle de sortides es duu a terme als municipis de l’àmbit del Parc i, entre les propostes, hi ha una nit d’estels, fer un herbari virtual, un dia a la prehistòria, una nit de ratpenats, recol·lectar herbes per fer ratafia, descoberta del castell de Burriac, etc. Entre d’altres, també s’han programat sortides, passejades i tallers sobre insectes, plantes aromàtiques, remeis de tardor, bolets o orientació.

A més a més de les passejades, el programa també ofereix monogràfics i tallers adreçats a la divulgació i l’aprofundiment de temes relacionats amb el medi natural que es duran a terme en equipaments dels municipis consorciats. Si alguna activitat precisa de material complementari, aquest tindrà un cost de 2 euros per cada inscripció.

Totes les activitats estan guiades per experts coneixedors del territori que ajudaran els participants a interpretar i comprendre els paisatges i descobrir racons amagats del Parc i dels seus municipis.

El cost per sortida és de 4 euros (adults), 3 euros (infants de 6 a 12 anys) i gratuïtes (menors de 6 anys). Les famílies nombroses i els membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals tenen un 10 % de descompte i les activitats que coincideixin amb el Dia Europeu dels Parcs són gratuïtes.

El Parc de la Serralada Litoral ofereix també el servei de Joëlette (cadira tot terreny dotada d’una única roda) que permet la pràctica del senderisme a qualsevol persona amb discapacitat o amb mobilitat reduïda. Cal consultar la disponibilitat. Més informació al telèfon 937 955 405.

Podeu consultar tots els detalls i descarregar-vos el programa i, si voleu conèixer totes les passejades guiades que s'organitzen arreu de la Xarxa de Parcs Naturals, consulteu aquesta pàgina web que aplega tots els programes.​​​​​​

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Accessibilitat als parcs, Educació ambiental, Litoral, Cercle de voluntaris, Dia Europeu dels Parcs, Educació ambiental, ODS, Educació ambiental,