Litoral S'han instal·lat nou rètols, col·locat baranes i arranjat esglaons

Es millora la senyalització d'accés i l'entorn del castell de Burriac

09/09/2016

Amb el propòsit de millorar la informació als visitants, l'Ajuntament de Cabrera de Mar ha ampliat la senyalització d'accés al castell de Burriac mitjançant la instal·lació de nou rètols direccionals. Alhora, també s'han col·locat baranes i fet obres de millora del camí d'accés. Les accions, que s'han dut a terme en diferents fases, s'han finançat des del mateix Ajuntament, la Fundació Alzina i la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona.

Per tal de facilitar la visita i fer-la alhora més segura, el consistori de Cabrera de Mar amb la col·laboració de Turisme de la Diputació de Barcelona ha desenvolupat una sèrie d'accions de millora que consisteixen a instal·lar nou rètols direccionals, pavimentar les zones amb més pendent del camí que puja al castell i col·locar baranes de fusta al camí d'entrada. També s'han reparat diversos esglaons que es trobaven malmesos. Finalment, en punts potencialment perillosos del castell s'han instal·lat baranes de ferro.

Està previst que properament aquests treballs de millora es complementin amb una segona i darrera fase que inclourà l'arranjament d'esglaons de la zona en què hi ha la bandera i la instal·lació, en aquest mateix punt, d'una barana.

El castell de Burriac és un dels indrets més emblemàtics i alhora més visitats del Parc de la Serralada Litoral i hi podeu accedir seguint els itineraris senyalitzats SL-C 115 Al castell de Burriac des de Cabrera de Mar i SL-C 114 Al castell de Burriac des d'Argentona. Trobareu tota la informació a l'enllaç següent.

Font de la informació: Ajuntament de Cabrera de Mar i XPN

Categoria: Litoral, general,