Litoral Han calgut dos vehicles 'pick-up'

Els guardes del Parc retiren un abocament de grans dimensions

29/11/2018

Els guardes del Parc de la Serralada Litoral han retirat residus sòlids d'un abocament de grans dimensions dins del terme municipal de la Roca del Vallès. Aquest estava format per uns 3 m3 d'un tipus de material aïllant de fibra de vidre.

A causa de la magnitud de l'abocament, als guardes han necessitat dos vehicles pick-up per retirar els residus. Lamentablement, es tracta d'un fet que es va repetint dins del Parc i que demostra que encara cal molta conscienciació per minimitzar l’impacte de l’ésser humà sobre l’entorn natural que ens envolta.

Als municipis que formen part del Parc de la Serralada Litoral hi ha un total de vuit deixalleries: una a la Roca del Vallès, una a Martorelles, una a Montornès del Vallès, una que agrupa els municipis d’Alella, el Masnou i Teià, una a Argentona, una a Tiana, una que pertany als municipis de Cabrera de Mar, Cabrils i Vilassar de Mar i, per últim, una que agrupa els municipis de Premià de Dalt, Premià de Mar i Vilassar de Dalt. Podeu adreçar-vos als diferents ajuntaments per obtenir informació sobre els horaris, adreces, possibles bonificacions en la taxa de residus, etc.

Entre tots, podem mantenir el Parc més net!

Categoria: Litoral, general,