caes

Litoral S'hi van presentar un total de 73 fotografies

José Antonio Ríos, Daniel Martí, Joan J. Lacalle i Irune Rubio guanyen el 18è Concurs fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral

El primer premi se l'ha endut la fotografia

El primer premi se l'ha endut la fotografia "Espiral". © José Antonio Ríos Robles

El segon premi ha estat per la fotografia

El segon premi ha estat per la fotografia "Geometria líquida". © Daniel Martí Garín

El tercer premi se l'ha endut la fotografia

El tercer premi se l'ha endut la fotografia "Carbassa". © Joan J. Lacalle

El premi de la categoria infantil ha estat per la fotografia

El premi de la categoria infantil ha estat per la fotografia "Palmera". © Irune Rubio

03/11/2026

La masia de Can Magarola d'Alella va acollir, dimecres 28 d'octubre, l'acte públic en què es va donar a conèixer el veredicte del 18è Concurs fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral, una cita ja consolidada que posa en valor la riquesa natural i paisatgística d'aquest espai protegit. D'entre les 81 fotografies que s'hi van presentar, finalment es van escollir les de José Antonio Ríos, Daniel Martí, Joan J. Lacalle i Irune Rubio com a guanyadors del certament.

Després que el termini de presentació d'imatges finalitzés el 18 de setembre, el jurat es va reunir per deliberar i escollir les fotografies premiades en les diferents categories. El primer premi de la categoria general va recaure en "Espiral", de José Antonio Ríos Robles; el segon premi va ser per "Geometria líquida", de Daniel Martí Garín; i el tercer, per "Carbassa", de Joan J. Lacalle Martín. En la categoria infantil, la guanyadora va ser Irune Rubio amb la imatge "Palmera". Encara falta per atorgar el premi del públic, que es donarà a conèixer un cop finalitzi el termini de votació a través del perfil de Facebook del Parc, el divendres 6 de novembre fins a les 14 h.

A més de reconèixer les millors fotografies, el jurat, format per membres del cos de jurats de la Federació Catalana de Fotografia (FCF), el president del Consorci del Parc de la Serralada Litoral i un membre de l'equip del Parc, va seleccionar les imatges que formaran part del calendari del Parc 2027 i de la mostra fotogràfica itinerant, que es podrà veure pròximament a diferents biblioteques i equipaments de l'àmbit del Parc. El Consorci del Parc anunciarà pròximament la data i el lloc de la inauguració de l'exposició de les fotografies seleccionades, acte durant el qual es lliuraran oficialment els guardons als guanyadors.

compartir

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Litoral, Ús públic, Exposició temporal,

Cercador de notícies





butlletí gaudim

Subscriu-te als nostres butlletins

butlletí gaudim

Suggeriments, opinió i xarxes socials