Litoral Fins al 20 de novembre serà a la Biblioteca Contravent

L'exposició itinerant del Parc de la Serralada Litoral arriba a Vilanova del Vallès

08/11/2019

Del 30 d'octubre al 20 de novembre, la mostra podrà visitar-se a la Biblioteca Contravent (pl. dels Països Catalans, 4) del municipi vallesà. Produïda per la Xarxa de Parcs Naturals, consta d’una desena de plafons de fusta natural amb una quarantena d'il·lustracions de flora i fauna, obra d’Agnès Perelló.

L'exposició itinerant "Parc de la Serralada Litoral" està formada per deu plafons i està produïda amb materials i tintes sostenibles. Incorpora tres nivells de lectura i durant la visita podreu interactuar (jugar a parelles, olorar, etc.) i participar de tot allò que ens explica la bruixa de la Pinta d'or, fil conductor de la mostra.

A més, presenta altres elements com una passejada audiovisual, propostes de participació, objectes mòbils i ambientació aromàtica.

Durant la vostra visita descobrireu els secrets del Parc, el seu paisatge, la vegetació i la fauna, i us ensenyarem què cal fer per protegir-lo i respectar-lo.

Properes itineràncies

A partir del 3 de febrer estarà exposada a la Biblioteca Municipal Joan Fontcuberta i Gel, d'Argentona, i al juny del 2020 arribarà al Casal Municipal de Cultura la Unió, de Teià. Us en seguirem informant.

Podeu descarregar-vos el tríptic de l'exposició en aquest enllaç.

Més informació:

Oficina del Parc de la Serralada Litoral. Masia Can Magarola - p.slitoral@diba.cat.

Categoria: Litoral, Educació ambiental, Divulgació, Exposicions, Educació ambiental, Educació ambiental, Biodiversitat, general,