Litoral A la imatge més votada al Facebook del parc

S'otorga el Premi del públic del 7è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral

03/11/2015

En aquesta 7a edició, la imatge que ha obtingut més 'm'agrada' al Facebook del parc ha estat 'Cova de la Granota 2', de José Antonio Ríos, de Premià de Mar, la qual, per tant, s'ha endut el premi del públic. Dies abans, ja s'havien donat a conèixer els tres premis del jurat. L'acte de lliurament de guardons i premis tindrà lloc el divendres 20 de novembre, a les 19 h, al Casal de Vallromanes.

Fins les 23.55 h del 31 d'octubre, totes aquelles persones interessades van poder visitar, a la pàgina de Facebook del parc, l'àlbum de fotografies de l'edició d'enguany del Concurs fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral i indicar quines imatges els agradaven més.

Un cop finalitzat el termini de temps indicat, "Cova de la Granota 2", de José Antonio Ríos, de Premià de Mar, fou la imatge que va aconseguir més likes. El Premi del públic està dotat amb un àpat per a dues persones en un dels restaurants que participen en el programa Parc a taula.

Uns dies abans, el dijous 22 d'octubre, en un acte públic a la seu del Col·lectiu de Mitjans Audiovisuals de Cabrera de Mar, el jurat format per tres membres del cos de jurats de la Federació Catalana de Fotografia (FCF) i la biòloga del consorci del parc ja havia emès el veredicte del 7è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral a les tres imatges millors:

Les fotografies guardonades aleshores foren:

· 1r Premi - "Boira", de Pere Comeche i Padilla, de Barcelona.

Guardonada amb la Medalla d'or de la FCF i una estada d'un cap de setmana per a dues persones, en règim de pensió completa, en una casa rural entre les que participen en el programa Parc a taula.

· 2n Premi - "Primavera", de Cèlia Fernàndez Acién, de Sant Iscle de Vallalta.

Guardonada amb la Medalla de plata de la FCF i una cistella de productes agroalimentaris procedents dels productors que participen en el programa Parc a taula.

· 3r Premi - "Sant Bartomeu de Cabanyes", de José M. Ramírez Arroyo, de Montornès de Vallès.

Guardonada amb la Medalla de bronze de la FCF i una cistella de productes agroalimentaris procedents dels productors que participen en el programa Parc a taula.

L'enhorabona i moltes gràcies a tots els qui heu participat! L'acte de lliurament de guardons i premis tindrà lloc el divendres 20 de novembre, a les 19 h, al Casal de Vallromanes.

Podeu veure totes les imatges a la pàgina de Facebook del Parc de la Serralada Litoral. El concurs té el patrocini de la Federació Catalana de Fotografia.

Font de la informació: Consorci del Parc de la Serralada Litoral

Categoria: Paisatge, Parc a taula, Concursos, Ús públic, Fauna, Fotografia, Litoral, Flora/Vegetació, Parc a taula, general,