Marina El diputat Xesco Gomar n'ostenta la presidència

Nous representants a l'Assemblea del Consorci del Parc de la Serralada de Marina

25/10/2023

El Consorci del Parc de la Serralada de Marina va renovar els representants de l’Assemblea per al mandat 2023-2027 després de la constitució dels nous ajuntaments. La sessió es va celebrar el dilluns 23 d’octubre a les 16.30 h a l’Oficina del Parc, a la Conreria, a Tiana.

La constitució de la nova Assemblea és el resultat del nomenament dels nous vocals representants dels consistoris resultants de les eleccions municipals del maig passat. A banda de la presidència, que recau en el diputat de l’Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda, Xesco Gomar, hi ha canvis en tres dels cinc municipis que formen el Consorci, així com dos representant de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

D'aquesta manera, en formen part Xesco Gomar (suplent Filo Cañete) i Salvador Clavera (suplent Oriol López) per part de la Diputació de Barcelona; Antoni Suárez (suplent Fernando Carrera) i Ramon Tremosa Barcells (suplent Albert Cerrillo Bardó) per part de l’Àrea Metropolitana de Barcelona; Sergi Manzanares (suplent Nuria Amado Román) de l’Ajuntament de Tiana; M. Adoración Alcalá (suplent Rafael Ruiz) de l’Ajuntament de Montcada i Reixac; Daniel Gracia (suplent Sonia Egea); Álvaro Rodilla de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i Margarita Santos de l’Ajuntament de Sant Fost de Campsentelles.

L’Assemblea va escollir entre els seus membres al president i, a continuació. es va procedir a aprovar el Compte General del 2022, el pressupost i la relació de llocs de treball del 2024. Així mateix, es va donar compte dels diversos decrets aprovats des de l’Assemblea anterior de maig del 2023.

La directora del Parc de la Serralada de Marina, Cinta Pérez, va fer una breu intervenció sobre el document que també es va aportar a tots els membres de l’Assemblea: el Programa d’Objectius i Actuacions 2024, elaborat amb l’equip de treball del Parc. També es va parlar de les prioritats que els ajuntaments han fet arribar al Consorci.

Categoria: Marina, ODS,