Marina El termini de recepció d’imatges acaba el 31 de maig

Participeu al 4t Concurs Fotogràfic del Parc

20/01/2017

La bellesa dels paratges del Parc de la Serralada de Marina convida els amants de la fotografia a sortir amb els estris a punt per captar els matisos dels paisatges, les llums i els contrastos. Us convidem a presentar les vostres imatges a la 4a edició del Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina.

El 4t Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina s'adreça a tots els públics i els participants podeu enviar fins a un màxim de quatre fotografies inèdites a l’adreça de correu p.smarina.cd@diba.cat abans de les 23.55 h del dimecres 31 de maig del 2017.

En el correu, cal afegir un arxiu en format word indicant les dades següents: títol de la fotografia, lloc de presa de la fotografia, categoria a la que opta, nom i cognoms de l’autor/a, municipi de residència, telèfon de contacte, adreça de correu electrònic i número d'associat a la Federació de Catalana de Fotografia, si és el cas.

Les categories i premis són els següents:

· Millor fotografia de flora i/o fauna: 200 euros.

· Millor fotografia de patrimoni: 200 euros.

· Millor fotografia de paisatge: 200 euros.

Periòdicament, les imatges s’incorporaran a la pàgina web del Parc de la Serralada de Marina i a la pàgina de Facebook del Parc.

El veredicte del jurat es farà en un acte obert al públic el 10 de juny a les 18 h a la seu de l’Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac (AFOTMiR) al Centre Cívic Antigues Escoles de Mas Rampinyo (c. Alt de Sant Pere, 73, de Montcada i Reixac), i el lliurament de premis tindrà lloc el 19 de juny a les 19 h a la sala Polivalent de la Biblioteca Elisenda de Montcada (c. Tarragona, 32, Montcada i Reixac). Les imatges premiades i una selecció de les més destacades formaran part d'una exposició que es podrà visitar a la Biblioteca.

El 4t Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina compta amb el reconeixement de la Federació Catalana de Fotografia amb el número de reconeixement 2017-23.

Descarregar-vos les bases a l'enllaç següent.

El Concurs de Fotografia del Parc de la Serralada de Marina està organitzat per l'Ajuntament de Montcada i Reixac. Regidoria de Cultura i Patrimoni, el Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina i la Biblioteca Elisenda de Montcada amb la col·laboració de l'Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac (AFOTMiR). Compta amb el patrocini de la Diputació de Barcelona i el Parc de la Serralada de Marina.

Categoria: Marina, general,