Marina Amb la participació d'uns cinquanta veïns

Es presenta a Sant Fost de Campsentelles la proposta d'incorporació del municipi al Parc de la Serralada de Marina

17/06/2022

Una cinquantena de veïns i representants d’entitats veïnals de Sant Fost de Campsentelles van assistir, el dijous 16 de juny, a la primera sessió participativa en relació amb la redacció del Pla especial que permetria, una vegada aprovat, la plena incorporació del municipi al Parc de la Serralada de Marina.

La Diputació de Barcelona va fer l'encàrrec de la redacció del Pla especial al despatx del Pere Mogas juntament amb l'equip ambiental liderat per Xavier Mayor i el de participació ciutadana amb Arnau Boix i Alba Domínguez.

Es tractava de la  primera presentació de l'avanç del Pla, que en les properes setmanes es presentarà a la junta de govern de l'Ajuntament de Sant Fost de Campsentelles per a la seva aprovació.

L'acte  va comptar també amb la presència de l'alcaldessa, Montserrat Sanmartín, i del primer tinent d’alcalde, Alberto Bastida, que van respondre a tot tipus de preguntes i neguits dels veïns, fins i tot mes enllà del que tenia a veure amb el Pla especial.

Joana Barber, cap del Servei de Gestió de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona i Cinta Pérez, directora del Parc de la Serralada de Marina, van intervenir per aclarir aspectes relacionats amb la gestió del Parc i sobre què pot suposar la incorporació del municipi.

L’Ajuntament ha habilitat una plataforma en la qual es podrà veure l’enregistrament de l’acte i s'aniran penjant tots els documents que es vagin aprovant sobre el Pla especial. A més, tothom que es registri podrà deixar-hi el seus suggeriments o comentaris.

Categoria: Marina, Educació ambiental, ODS,