Marina Amb la participació d’uns cinquanta veïns

Es presenta a Sant Fost de Campsentelles la proposta d'incorporació del municipi al Parc de la Serralada de Marina

La reunió. Autor: Ajuntament de Sant Fost de Campsentelles

17/06/2022

Una cinquantena de veïns i representants d’entitats veïnals de Sant Fost de Campsentelles van assistir, el dijous 16 de juny, a la primera sessió participativa en relació amb la redacció del pla especial que permetria, una vegada aprovat, la plena incorporació del municipi al Parc de la Serralada de Marina.

La Diputació de Barcelona va fer l'encàrrec de la redacció del Pla Especial al despatx del Pere Mogas juntament amb l'equip ambiental liderat per Xavier Mayor i el de participació  ciutadana amb Arnau Boix i Alba Domínguez.

Es tractava de la  primera presentació de l'avanç de pla, que es presentarà a la junta de govern de l'Ajuntament de Sant Fost el proper dimarts 21 per la seva aprovació. Posteriorment es donarà compte al ple del 5 de juliol.

L'acte  va comptar també amb la presència de l'alcaldessa, Montserrat Sanmartín, i el primer tinent d’alcalde, Alberto Bastida, que van respondre a tot tipus de preguntes i neguits als veïns, fins i tot mes enllà del que tenia a veure amb el Pla especial.

Joana Barber, cap del Servei de Gestió de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona i Cinta Pérez, directora del Parc, van intervenir per aclarir aspectes en relació a la gestió del Parc i el que pot suposar la incorporació del municipi.

L’Ajuntament ha habilitat una plataforma on penjarà l’enregistrament de l’acte i s'aniran penjant tots els documents que es vagin aprovant sobre el Pla especial. A més, tothom que es registri podrà deixar-hi el seu suggeriment o comentari.

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Marina, Educació ambiental, ODS,