Marina Es pot visitar dilluns i dijous fins l'1 de juny

Es presenta la mostra sobre el Parc de la Serralada de Marina a la seu del Centre Excursionista de Puigcastellar, de Santa Coloma de Gramenet

03/04/2023

El president de l’entitat, Ferran López, i el tècnic d’Ús públic i educació ambiental del Parc de la Serralada de Marina, Toni Navarrete, van presentar el dimarts 2 de maig a les 19.30 h l’exposició itinerant sobre el Parc als membres del Centre Excursionista de Puigcastellar, entitat de Santa Coloma de Gramenet. La mostra es podrà visitar fins l’1 de juny els dilluns i dijous de les 19 a les 21 h i l’accés és lliure.

En la presentació, el tècnic del Parc va subratllar que l’objectiu principal de la mostra itinerant és acostar el Parc de la Serralada de Marina a la ciutadania dels diversos municipis que en formen part, subratllant la gran coneixença i vincle dels habitants de Santa Coloma de Gramenet amb aquest espai natural protegit, i molt especialment els membres i socis del Centre Excursionista de Puigcastellar. Així, al llarg dels anys el vincle entre el Centre Excursionista, l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i el Consorci del Parc de la Serralada de Marina ha generat sinergies i col·laboracions molt positives i treball conjunt.

També es va explicar com l’exposició, que s’adreça a tots els públics, aborda no només els valors naturals del Parc, sinó també els valors del patrimoni històric i cultural i en la importància de donar-los a conèixer per tal que tothom contribueixi a la seva conservació, gaudi i bon ús. Recurs educatiu de primer ordre i eina eficaç d’educació ambiental, el Parc ha elaborat també materials didàctics i dossiers de primària i secundària per als docents de les escoles que vulguin visitar la mostra o acollir-la al seu centre. Una explicació dels diversos plafons i elements i materials complementaris que formen i enriqueixen l’exposició va completar la presentació.

La mostra estarà exposada a la seu del Centre Excursionista de Puigcastellar (c. Sant Josep, 20) fins l’1 de juny tots els dilluns i dijous entre les 19 i les 21 h. L’accés és lliure.​​​​​​

Així mateix, hi ha la possibilitat de fer una visita virtual 360º per l’exposició i la desena de plafons que la formen, que s’han enriquit amb diversos recursos, per exemple, vídeos, documents i jocs.

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Educació ambiental, Marina, Educació ambiental, ODS, Vídeos, Educació ambiental, Exposicions virtuals,