Marina A Santa Coloma de Gramenet, és una zona amb una freqüentació molt elevada

Finalitzen les obres de millora de l'entorn del mirador del camí de la Font de l'Alzina

14/11/2018

Els treballs de millora han consistit a arranjar la interfase ciutat-parc existent entre el final del carrer Font de l’Alzina i la pista forestal Camí dels minerals, una zona d’entrada al Parc com a continuació de la trama urbana al barri de les Oliveres, de Santa Coloma de Gramenet. L’actuació dignifica l’indret i contraresta la degradació que el pas del temps havia fet en l’actuació ja realitzada pel Parc durant els seus inicis, l’any 2002, en aquest indret.

L’objectiu de les obres de millora és la reorganització de l’aparcament existent, l’eliminació d’una zona enjardinada molt degradada, l’enfortiment d’infraestructures de seguretat (barana de fusta) i la redefinició del mirador per al seu ús inicial, i no com es feia servir fins ara, com a zona d’aparcament.

Es tracta d’una zona amb una freqüentació elevada i molta pressió d’usuaris ja que és una de les entrades utilitzades preferentment per endinsar-se al Parc de la Serralada de Marina des del municipi de Santa Coloma de Gramenet, des d’on surten també diversos itineraris senyalitzats pel Parc.

El pressupost d’inversió d’aquesta obra per part del Consorci del Parc de la Serralada de Marina ha estat d’un total de 8.430,40 euros.

Categoria: Marina, Paisatge, Biodiversitat, hàbitats, Gestió del medi, general,