Marina Us convidem a visitar l'exposició

Es lliuren els premis del 5è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina

26/06/2018

Tres instantànies de Txema Lacunza, Joan Mimó i Pedro Caballero han estat les guanyadores del 5è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina. El dimecres 20 de juny va tenir lloc l’acte de lliurament de premis a la Biblioteca Elisenda de Montcada i aquell mateix dia es va inaugurar l’exposició de les imatges guanyadores acompanyades d’una selecció de les fotografies més rellevants que van participar al certamen d'enguany.

Un cop finalitzat el termini per presentar treballs, el jurat (format per representants de l’Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac (AFOTMiR) i de la Federació Catalana de Fotografia (FCF) va reunir-se el dissabte 9 de juny a la seu de l’AFOTMiR per examinar les 164 obres presentades de 58 autors i fer públic el veredicte del concurs.

Enguany, els guanyadors de les diverses categories han estat els següents:

· Premi a la millor fotografia de flora i/o fauna a Txema Lacunza Nasterra, per la fotografia “Mariposa del madroño”.

· Premi a la millor fotografia de patrimoni a Joan Mimó i Bayo, per la fotografia “La creu de Montigalà”.

· Premi a la millor fotografia de paisatge a Pedro Caballero Miralles per la fotografia “Arbre solitari”.

En aquest àlbum trobareu les tres imatges. També podeu veure totes les fotografies que es van presentar en aquest àlbum de la pàgina de Facebook del Parc.

El dimecres 20 de juny a les 19 h a la Biblioteca Elisenda de Montcada (seu del Centre de Documentació del Parc), va tenir lloc el lliurament de premis als guardonats. L’acte va comptar amb la presència de l’alcaldessa de Montcada i Reixac, Laura Campos, del president de l’AFOTMiR, Cosme Oriol, i de la directora del Parc de la Serralada de Marina, Cinta Pérez.

Campos va destacar que el concurs "posa en valor aquest pulmó verd que tenim el privilegi de gaudir-ne". La directora del Parc, Cinta Pérez, va parlar de la consolidació del concurs, que pretén "esdevenir una eina per conèixer els valors patrimonials d'aquest espai, sovint desconeguts", i el president de l'AFOTMiR, Cosme Oriol, va indicar que "cada cop hi ha més gent que s'interessa per aquest certamen, que per a nosaltres també és una forma de fer ciutat". L'acte va servir per inaugurar l'exposició amb les millors imatges d'aquesta edició, que podeu visitar a la Biblioteca.

Un concurs que es consolida

Organitzat pel Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina i l’Ajuntament de Montcada i Reixac, el certamen fotogràfic s’ha realitzat amb la col·laboració de l’Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac i el patrocini del Consorci del Parc de la Serralada de Marina.

Moltes felicitats als guanyadors i moltes gràcies a tots els participants! No us perdeu l’exposició!

Font de la informació: Ajuntament de Montcada i Reixac i XPN

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Educació ambiental, Marina, general,