Marina El 19 de juny es farà l'acte de lliurament de premis i inauguració de l'exposició

Ja es coneixen les imatges guanyadores del 5è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina

15/06/2018

Tres instantànies de Txema Lacunza, Joan Mimó i Pedro Caballero han estat les guanyadores del 5è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina. El proper dimarts 19 de juny es farà l’acte de lliurament de premis a la Biblioteca Elisenda de Montcada. Aquell mateix dia s’inaugurarà l’exposició de les imatges guanyadores acompanyades d’una selecció de les fotografies més rellevants que han participat al certamen d'enguany.

Un cop finalitzat el termini per presentar treballs, el jurat (format per representants de l’Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac (AFOTMiR) i de la Federació Catalana de Fotografia (FCF) va reunir-se el dissabte 9 de juny a la seu de l’AFOTMiR per examinar les 164 obres presentades i fer públic el veredicte del concurs.

Enguany, els guanyadors de les diverses categories han estat els següents:

· Premi a la millor fotografia de flora i/o fauna a Txema Lacunza Nasterra, per la fotografia “Mariposa del madroño”.

· Premi a la millor fotografia de patrimoni a Joan Mimó i Bayo, per la fotografia “La creu de Montigalà”.

· Premi a la millor fotografia de paisatge a Pedro Caballero Miralles per la fotografia “Arbre solitari”.

En aquest àlbum trobareu les tres imatges.

El dimarts 19 de juny a les 19 h a la Biblioteca Elisenda de Montcada (seu del Centre de Documentació del Parc), tindrà lloc el lliurament de premis als guardonats. L’acte comptarà amb la presència de l’alcaldessa de Montcada i Reixac, Laura Campos, del president de l’AFOTMiR, Cosme Oriol, i de la directora del Parc de la Serralada de Marina, Cinta Pérez.

El mateix dia del lliurament, s’inaugurarà a la sala d’exposicions de la Biblioteca Elisenda la mostra de les fotografies premiades amb una selecció de les més destacades. L’exposició es podrà visitar fins al final del setembre.

Podeu veure totes les fotografies que es van presentar al 5è Concurs Fotogràfic del Parc de la Serralada de Marina en aquest àlbum de la pàgina de Facebook del Parc.

Un concurs que es consolida

Organitzat pel Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina i l’Ajuntament de Montcada i Reixac, el certamen fotogràfic s’ha realitzat amb la col·laboració de l’Agrupació Fotogràfica de Montcada i Reixac i el patrocini del Consorci del Parc de la Serralada de Marina.

Moltes felicitats als guanyadors i moltes gràcies a tots els participants! No us perdeu l’exposició!

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Educació ambiental, Marina, general,