Marina Fins al 16 de febrer

L'exposició itinerant sobre el Parc de la Serralada de Marina s'instal·la al Centre de Documentació del Parc

$urlFileEntry

Detall d'un dels plafons. Autor: XPN

13/01/2021

Entre el 12 de gener i el 16 de febrer del 2021, la mostra itinerant 'Parc de la Serralada de Marina' es podrà visitar al Centre de Documentació del Parc, que s’ubica a la Biblioteca Municipal Elisenda de Montcada. L'entrada és lliure i l’exposició es podrà veure d'acord amb totes les mesures de seguretat els dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 15 a 20.30h, els dijous de 9.30 a 13.30 h i de 15 a 20.30 h i els dissabtes de 10 a 14 h.

Fins al 16 de febrer, els visitants i usuaris del Centre de Documentació del Parc de la Serralada de Marina, situada a la Biblioteca Municipal Elisenda de Montcada, de Montcada i Reixac, tindran l’oportunitat de visitar l’exposició sobre el Parc de la Serralada de Marina (descarregueu-vos el díptic aquí).

De la mà de deu plafons de fusta natural, la mostra permet descobrir els secrets del paisatge, vegetació, fauna, història i patrimoni d'aquest espai natural protegit i de la importància de conservar els ecosistemes i promoure les activitats respectuoses amb el medi.

Així, incorpora diversos elements gràfics entre els quals destaquen les il·lustracions i el personatge de la Marina, una jove laietana del poblat ibèric de les Maleses que fa de fil conductor.

L’accés tanmateix és lliure i les visites es desenvolupen d’acord amb totes les mesures de seguretat necessàries per fer front a la COVID-19. Els grups escolars podran disposar de dossiers didàctics per realitzar activitats al voltant dels temes del Parc de la Serralada de Marina i els seus valors naturals i culturals. A causa de la situació sanitària, no s’han instal·lat ni els jocs ni els elements interactius que complementen els plafons.

Recordem que cal actuar d'acord amb les mesures de seguretat i restriccions de mobilitat vigents establertes pel PROCICAT.

Font de la informació: Xarxa de Parcs Naturals

Categoria: Educació ambiental, Paisatge, flora, fauna, hàbitats, Educació ambiental, Divulgació, Exposicions, Marina, Biodiversitat, Educació ambiental, ODS,