Marina Del 2 al 27 de maig

L'exposició itinerant 'Parc de la Serralada de Marina' s'exposa a Ecometròpoli, a Santa Coloma de Gramenet

02/05/2016

Entre el 2 i el 27 de maig, l'exposició 'Parc de la Serralada de Marina' pot visitar-se a Ecometròpoli, centre d'educació ambiental ubicat al Pavelló Montserrat del Recinte Torribera de Santa Coloma de Gramenet.

L'exposició "Parc de la Serralada de Marina" consta de 10 plafons de fusta natural amb una quarantena d'il·lustracions de flora i fauna. A més, compta amb la Marina, una jove laietana del poblat ibèric de les Maleses que fa de fil conductor.

Els dibuixos, realitzats per Agnès Perelló, pretenen sensibilitzar la població dels municipis del parc i els seus visitants sobre la importància de conservar els ecosistemes i promoure les activitats respectuoses amb el medi.

Un cop finalitzi el període d'exposició a Ecometròpoli, l'exposició "Parc de la Serralada de Marina" podrà visitar-se, entre el 29 de maig i el 30 de juny, a l'Escola de Natura Angeleta Ferrer a Can Miravitges (Badalona) i, a l'agost, a l'Oficina de Turisme de Badalona. Al setembre, s'exposarà al Centre d'Estudis del Barcelonès Nord, al municipi de Santa Coloma. Seguirem informant de les dates i espais expositius.

Trobareu més informació al tríptic de l'exposició.

Categoria: Educació ambiental, Educació ambiental, Marina, general,