Marina Per motius de seguretat i per eliminar molta branca seca

Poda de seguretat a l'entorn de la font de Sant Roc, a Santa Coloma de Gramenet

11/05/2020

L'entorn de la font de Sant Roc, punt d'inici de l'itinerari pedagògic del torrent de les Bruixes a Torribera, compta amb un seguit de grans exemplars d'arbres plataners i desmais que necessitaven d'una esporgada.

L'esporga de sanejament obeïa, per una banda, a qüestions de seguretat i, per una altra, a l'eliminació de molta branca seca d’uns arbres acostumats a una aportació d’aigua d’una antiga fuita, que mica en mica ha anat desapareixent.

D’aquesta manera, i amb l’arranjament de la font que ja es va fer l’any passat, aquest entorn manté un aspecte agradable i convida a participar en un itinerari pedagògic que, a la vegada que es gaudeix de la natura més propera a Santa Coloma, il·lustra sobre els valors naturals, paisatgístics i culturals d’aquesta part de la serralada.

Més informació sobre l'itinerari pedagògic del torrent de les Bruixes a Torribera aquí.

Categoria: Biodiversitat, Recerca i seguiment, Marina, ODS, Gestió del medi, flora, general,