Marina Ja forma part del Consorci

Sant Fost de Campsentelles sol·licita la seva incorporació al Parc de la Serralada de Marina

11/11/2019

A l'Assemblea General del Consorci del Parc de la Serralada de Marina, celebrada el passat 29 d'octubre a l'Oficina del Parc. La Conreria, l'Ajuntament de Sant Fost de Campsentelles va sol·licitar la seva incorporació, no ja com a membre del Consorci del qual ja en formava part, sinó com a municipi membre del Parc de la Serralada de Marina.

La materialització d'aquesta incorporació posarà fi a més de quinze anys de desajust durant els quals Sant Fost de Campsentelles ha format part del Consorci del Parc de la Serralada de Marina, però no, en canvi, del Parc de la Serralada de Marina.

Així, el consistori té com a eix principal del seu mandat la seva incorporació al Parc. Per la seva banda, l'Àrea d'Infraestructures i Espais Naturals ha ofert a l'Ajuntament de Sant Fost de Campsentelles tota la col·laboració tècnica necessària perquè al llarg del mandat sigui possible aprovar un Pla especial que reguli i ordeni l'àmbit territorial de Sant Fost dins el Parc de la Serralada de Marina així com la seva classificació segons el valor natural i la normativa que regeix la resta de l'espai natural protegit i es pugui realitzar la incorporació.

Categoria: Marina, Diputació de Barcelona, general,