Montesquiu De juny a octubre

Moltes activitats en el 19è Viu el parc del Parc del Castell de Montesquiu

02/06/2014

La dinovena edició del Viu el parc al castell de Montesquiu té per objectiu poder gaudir d'aquest espai natural i de les activitats i de tots els municipis del Bisaura que l'envolten. Després de l'acte central, amb la Festa del parc i el Ral·li fotogràfic que es va fer el diumenge 1 de juny, els pobles del Bisaura també participen en aquest programa cultural oferint activitats.

El programa Viu el parc proposa una manera diferent de descobrir i gaudir de la natura, del patrimoni i de la cultura pròpia del Parc del Castell de Montesquiu i dels municipis que l'envolten.

A més té lloc el Programa escolar adreçat als alumnes de 5è de primària de les escoles dels municipis del Bisaura. L'entorn natural, el patrimoni històric i cultural, l'ús públic i la gestió dels parcs seran els eixos fonamentals del treball escolar «Creem, coneixem i vivim el parc», projecte que, tot desenvolupant l'enginy, els elements dels parcs i la col·laboració dels companys, permetrà construir el parc que tots desitgem dins del Programa escolar d'enguany.

El juny de 2014 tots els escolars tenen una cita al castell per participar en una festa conjunta amb moltes activitats participatives i un espectacle final.

Font de la informació: Parc del Castell de Montesquiu

Categoria: Montesquiu, general,