Montesquiu Del 13 de març al 20 de novembre

El Parc del Castell de Montesquiu ofereix 15 rutes de marxa nòrdica per la vall del Ges, Orís i Bisaura

19/02/2016

Amb l'objectiu principal de descobrir racons singulars de la vall del Ges, Orís i Bisaura i de l'Espai d'Interès Natural (EIN) Serres de Milany - Santa Magdalena - Puigsacalm - Bellmunt, des del Parc del Castell de Montesquiu s'ofereixen rutes guiades de marxa nòrdica, els diumenges al matí amb una periodicitat quinzenal, del 13 de març al 20 de novembre.

La marxa nòrdica és una pràctica esportiva aeròbica, saludable i apta per a tots els públics, independentment de l'edat i la forma física. Consisteix a caminar amb l'ajuda de bastons similars als utilitzats en l'esquí. La seva tècnica, de fàcil aprenentatge, permet posar tot el cos en forma de manera uniforme; millora la força muscular, el sistema cardiovascular i pulmonar, la coordinació i la mobilitat.

Totes les sortides són matinals i es fan en diumenge amb una periodicitat habitualment quinzenal. La distància dels itineraris varia entre els 8 i els 13 km i tenen una durada de 3 a 4 hores.

Enguany, les rutes guiades de marxa nòrdica passen pels municipis de Montesquiu, Sant Quirze de Besora, Santa Maria de Besora, Sora, Vidrà, Sant Vicenç de Torelló, Orís i Torelló.

Informació general

Preu per sortida: 4 euros.

Inscripció prèvia imprescindible a www.turisme.gesbisaura.cat. Places limitades.

Requisits: cal dur calçat i roba còmodes, aigua i esmorzar. Si no teniu bastons especials de marxa nòrdica, nosaltres us en proporcionarem.

Hora de trobada per a totes les sortides:

8.15 h, per als qui no han fet mai marxa nòrdica.

8.45 h, per als qui ja han fet marxa nòrdica.

Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura

Tel. 938 592 226 - www.turisme.gesbisaura.cat

Aquest programa és gestionat pel Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura, en el marc del conveni de cooperació i col·laboració entre la Diputació de Barcelona, el consorci i l'Ajuntament de Montesquiu, relatiu a les tasques d'informació de l'equipament cultural i centre de recursos del Castell de Montesquiu.

Podeu consultar totes les rutes guiades al programa i a l'Agenda dels parcs.

Categoria: Montesquiu, Educació ambiental, general,