Montesquiu Hi haurà exposicions fins al novembre

El Ral·li Fotogràfic del Parc del Castell de Montesquiu obre el segon semestre d'exposicions a la Cabanya del Castell

29/06/2023

De l'1 al 30 de juliol qui visiti la Cabanya del Castell podrà gaudir de dues mostres fotogràfiques. D'una banda, hi haurà les imatges del 24è Ral·li Fotogràfic del Parc del Castell de Montesquiu i, d'una altra, 'La solitud del temps', obres del fotògraf José María Pecci, que s'acompanya d'una projecció de vídeo.

El segon semestre d'exposicions itinerants d'enguany a la Cabanya del Castell continuarà amb una nova edició del #SIDAV - Saló Internacional de les Arts Visuals, entre el 5 i el 27 d'agost. La iniciativa dona a conèixer les tendències actuals de les arts visuals amb una selecció d’obres d’artistes de llenguatges i tècniques i disciplines diverses. La inauguració es farà el diumenge 6 d’agost a les 12 h.

Del 2 al 24 de setembre, serà el moment del Bisaurart, que arriba ja a la 35a edició. Aquesta mostra col·lectiva d’artistes del Bisaura dona a conèixer, potencia i valora l’art d’aquest territori i aplega artistes diversos que, junts, aporten diversitat, riquesa i creativitat. En aquesta ocasió, la inauguració serà el dissabte 2 de setembre a les 16 h.

A finals d'octubre, s'inaugurarà una nova etapa a la Cabanya del Castell que donarem a conèixer amb detall properament. Així, l'exposició corresponent al mes de novembre s'instal·larà en un altre espai de l'equipament. Es tracta de la mostra fotogràfica "Pastoralisme nòmada a Mongòlia: una mirada des de l'etnoarqueologia", que s'emmarca en la iniciativa de la Fundació Festival de Cinema de Muntanya de Torelló, Fundació Antigues Caixes Catalanes i BBVA, i aplega imatges de la Dra. Natalia Égüez. Aquesta geoetnoarqueòloga i investigadora estudia i documenta el nomadisme a Mongòlia i dona visibilitat a pràctiques socioculturals amb tradicions mil·lenàries. Serà del 4 al 26 de novembre.

La Cabanya del Castell obre les seves portes tots els dissabtes i festius, de les 11 a les 14 h i l’entrada és lliure.

Categoria: Educació ambiental, Montesquiu, Educació ambiental, Educació ambiental,