Montesquiu Amb la participació de quatre escoles de l'àmbit del Parc

Els jardins del Parc del Castell de Montesquiu acullen la sortida escolar del programa Viu el parc

17/06/2019

El dijous 30  de maig, un total de 67 alumnes de l’escola Segimon Comas de Sant Quirze de Besora, La Baumeta de Santa Maria de Besora, El Rocal de Montesquiu i Santa Bàrbara de Vidrà van gaudir de diverses activitats sobre el patrimoni natural i humà del Parc del Castell de Montesquiu.

El 30 de maig es va celebrar una nova edició de la sortida escolar del programa Viu el parc al Parc del Castell de Montesquiu. Enguany, hi han participat les quatre escoles dels municipis de l’àmbit d’aquest espai natural protegit. La festa es va desenvolupar a l’entorn dels magnífics jardins del castell.

Durant la jornada, els alumnes van gaudir de diverses proves al voltant d’alguns dels elements naturals més emblemàtics de l’espai natural i dels jardins com, per exemple, les plantes aromàtiques, les mallerengues i el gat fer. L’activitat va tenir com a cloenda l’actuació teatral amb Brunisenda com a protagonista, una bandolera que bé podria haver estat una de les més valeroses companyes d’aventures d’en Perot Rocaguinarda.

Com en altres ocasions, la proposta va servir perquè els alumnes de les diverses escoles del Bisaura compartissin una agradable jornada de jocs en el seu espai natural més emblemàtic.

El programa escolar Viu el parc, promogut per l'Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona, és una oportunitat excel·lent per fer una trobada entre alumnes de diferents escoles en un espai natural proper a casa.

Font de la informació: Viu el parc a l'escola / CIMA

Categoria: Montesquiu, Viu el parc, Educació ambiental, Educació ambiental, Educació ambiental, general,