Montesquiu El cicle s’inicia el divendres 12 de maig

Tot a punt perquè comenci el Cicle de Música i Poesia al Parc del Castell de Montesquiu

30/04/2017

Els dies 12, 19, 21, 26 i 28 de maig, la Cabanya del Castell i el castell de Besora acullen les tan diverses com interessants propostes musicals i poètiques d’aquest cicle multidisciplinari que conjuga literatura i cançó, música clàssica i dibuix, teatre i patrimoni entre d’altres, al Parc del Castell de Montesquiu.

Aquests són els diversos espectacles que formen el Cicle:

Divendres, 12 de maig

Mil futurs

Música, poesia i dibuix

Espectacle basat en el llibre Finestra poètica a Essaouira de Noemí Morral, que combina en directe la poesia amb la música i el dibuix.

Interpretació: Noemí Morral - Guitarra: Quim Salinas - Direcció: Joan Roure.

*Tast de formatges a càrrec de Via Làctia.

Hora: 20.30 h - Lloc: Cabanya del Castell - Preu: 8 euros (anticipada) / 10 euros (taquilla)

· Divendres, 19 de maig

Tothom ho sap

Poesia, música i Cohen

Espectacle poètic i musical que us endinsarà a l’univers Cohen i us aproparà les seves cançons, però també el més desconegut: els seus poemes, les seves entrevistes i el seu testimoni. Repartiment: Marta Marco, Marc Serra, Montse Vellveí i Ernest Villegas.

· Diumenge, 21 de maig

Schubert de prop

Música, poesia i perfum

“Schubert de prop” s’estructura en tres parts: devoció, malenconia i festa. L’ambient s’inunda de tres perfums escollits especialment per a l’ocasió i recreen l’estat d’esperit de cadascuna de les parts de la schubertíada. Intèrprets: Antonio Fajardo, baix; Enric Arquimbau, rapsode; Ulrike Haller, soprano, i Josep Buforn, piano.

Òpera als Parcs.

· Divendres, 26 de maig

Cançons de fer camí

Poesia musicada amb Borja Penalba i Mireia Vives

Un univers de cançons pròpies combinades amb poesia musicada de diferents autors i autores, com Maria Mercè Marçal, Vicent Andrés Estellés, Joanjo Garcia, Joan Vergés, Roc Casagran, Ovidi Montllor o Bob Dylan.

Intèrprets: Mireia Vives, veu; Borja Penalba, guitarres, veu i percussions.

· Diumenge, 28 de maig

Gots De Tuba al castell de Besora

Música i patrimoni

Dalt del castell ens trobarem la música alegre de Gots De Tuba i descobrirem les excavacions que s’hi porten a terme de la mà dels arqueòleg Marta Fàbregas i Francesc Busquets. Músics: Marc Serrats, guitarra elèctrica; Ignasi Garolera, tuba; Xevi Capdevila, bombardino i Sergi Beringues, trompeta.

Hora: 11 h -
Lloc: castell de Besora. A les 10 h ens trobarem davant l’Ajuntament de Santa Maria de Besora per pujar dalt del castell de Besora - Espectacle gratuït - Si us ve de gust, emporteu-vos el vermut.

Podeu descarregar-vos el programa en aquest enllaç.

Informació genera

Més informació i entrades: www.turisme.gesbisura.cat / tel. 938 529 234.

A la Cabanya del Castell hi ha servei de bar.

Categoria: Montesquiu, general,