Montnegre-Corredor En cap de setmana, no cal inscripció prèvia

Inici de les passejades guiades anuals al Parc del Montnegre i el Corredor

29/01/2018

Entre els mesos de març i desembre del 2018, el Parc del Montnegre i el Corredor ofereix vint-i-vuit passejades guiades en cap de setmana. A través d’elles, podreu descobrir el patrimoni natural i cultural d'aquest espai tan valuós. Les sortides, elaborades per l’Escola de Natura del Corredor, s’adrecen al públic general i familiar i no és necessari fer inscripció prèvia.

Les vint-i-vuit passejades tenen l'objectiu d'ajudar a conèixer millor el patrimoni natural i cultural del Parc i gaudir del seu entorn. Aquest cicle de sortides es duu a terme als municipis següents: Arenys de Munt, Dosrius, Fogars de la Selva, Llinars del Vallès, Mataró, Palafolls, Pineda de Mar, Sant Cebrià de Vallalta, Sant Celoni, Sant Iscle de Vallalta, Tordera, Vallgorguina i Vilalba Sasserra.

Els itineraris, d'una durada d'entre 3 i 4 hores, estan guiats per un expert coneixedor del territori que ajudarà els participants a interpretar i comprendre els paisatges i a descobrir racons amagats del Parc i els seus municipis.

Entre les vint-i-vuit sortides, n'hi ha per conèixer localitzacions i espais esplèndids com el turó de la Guàrdia, el sot gran de Can Vilar, el Montalt... i d'altres que ens descobreixen el castell de Palafolls,  els camins antics de Vilalba Sasserra, les plantes remeieres de Llinars del Vallès, una matinal d’ocells a Palafolls, el seguiment de les papallones a Dosrius, la nit de ratapinyades a Dosrius, el Neolític a Vilalba Sasserra o la bicicletada popular a Can Massuet (Dosrius).

Informació general

Preu per sortida: adults, 3 euros; menors, entre sis i dotze anys, 2 euros. 10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals. Les passejades que coincideixin amb la celebració del Dia Europeu dels Parcs tindran caràcter gratuït.

Requisits: cal dur calçat còmode per caminar i cantimplora amb aigua. Si el temps no permet fer l'activitat en bones condicions, s’anul·larà la sortida.

No cal inscripció prèvia.

Més informació:

Oficina del Parc del Montnegre i el Corredor - Tel. 934 727 670 i 938 679 452 - A/e: p.montnegre@diba.cat.

Escola de Natura del Corredor - Tel. 937 955 405 - A/e: enc@pangea.org.

Podeu consultar totes les sortides al programa i a l'Agenda dels parcs (Parc del Montnegre i el Corredor).

Categoria: Educació ambiental, Montnegre-Corredor, Educació ambiental, Educació ambiental, general,